Atnaujinus notarų darbą, nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Rinvest“ jau skaičiuoja vėl pasirašomas nekilnojamo turto pirkimo-pardavimo sutartis ir vardija dažniausiai pirkėjų šiuo metu užduodamus klausimus.
„Per pirmąsias dvi karantino savaites nekilnojamojo turto (NT) rinkos situacija pasikeitė. Jaučiame nerimą ir iš pirkėjų, tačiau džiugina vėl pasirašomos sutartys – naujo projekto Užupyje „Vilniaus Monmartras“ pardavimai prasidėjo prieš porą savaičių, o jau matome pirmąsias sutartis. Dažniausiai esami ar būsimi pirkėjai teiraujasi, ar statybos nestos. Taip pat neretas skambinančiųjų ar rašančiųjų elektroniniu paštu klausimas, ar notarai gali pasirašyti visas sutartis“, – pasakoja nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Rinvest“ direktorė Inga Račevska.
„Nors rinkoje matyti dūsavimo, projektų stabdyti tikrai neplanuojame. Maža to, nusprendėme neatidėlioti ir savo naujo prekės ženklo bei identiteto pristatymo. Tad šią savaitę socialiniuose tinkluose startavome su reklamine kampanija „Paprasta tampa nepaprasta“ – tokia yra ir pagrindinė mūsų naujojo identiteto žinutė. Norime parodyti, jog kiekvienam iš mūsų paprasti kasdieniai dalykai tampa visai nepaprastais, kai gyvename savo gyvenimo būdui pritaikytoje aplinkoje“, – teigia I. Račevska.
Naujasis įmonės logotipas yra sukurtas iš skirtingo storio raidžių ir geometrinių formų, o pagrindiniu simboliu pasirinktas namas, kuris simbolizuoja ir atspindi įmonės veiklos sritį. Naująjį identitetą „Rinvest“ kūrė drauge su rinkodaros ir komunikacijos agentūra „Pragmatikai“.
„Naujojo įmonės aš paiešką po septynerių intensyvių veiklos metų pradėjome dar pernai. Paprasta tampa nepaprasta – su tokiu šūkiu ir užsidegimu nuo šiandien prisistatome nekilnojamojo turto rinkoje. Save matome kaip vystytojus, kuriančius projektus, kuriuose kiekvienas gali gyventi būtent taip, kaip ir svajojo“, – apie naują viziją pasakoja nekilnojamojo turto vystymo bendrovės direktorė.
Nuo 2012 m. „Rinvest“, įgyvendino daugiau nei 30 įvairių naujos statybos butų, kotedžų ir gyvenamųjų namų projektų.
„Mes savo potencialiems klientams, partneriams, rangovams ir subrangovams jau ne pirmus metus rodome, jog „Rinvest“ neįmanoma padaro įmanomu. Su nauju prekės ženklo identitetu tai norime pasakyti dar garsiau ir drąsiau,“ – teigia I. Račevska.
Įmonės rinkodaros projektų vadovė Asta Rusteikaitė pasakoja, jog pirmosios komunikacinės kampanijos, kuria bus pristatomas naujasis „Rinvest“ veidas, pagrindiniu simboliu pasirinkta plyta: „Plyta – tai paprastumas. Tačiau tai nėra tik plyta, jei ji yra jūsų namo sienoje. Todėl mes pasirinkome papasakoti istoriją apie plytą, esančią būtent jūsų namuose. Namuose, kuriuose patiriate gražiausias akimirkas. Namuose, kuriuos „Rinvest“ sukūrė jums, kad galėtumėte gyventi taip, kaip ir svajojote. Tuomet ta paprasta plyta tampa išties nepaprasta.“